Saturday 19 March 2011

OUR 1st ANNIVERSARY

today is our 1s anniversary....da setahun rupanya ye syng kite bertunang...cepat betul masa berlalu...insyaalllah awal bln 11 kite melangkah ke gerbang ke perkahwinan....amin


perkenalan di atur oleh teman sekerja...mula2 jumpa en. fazli teman kiteorng g jj wangssa maju pas abeh keje...pas tu g mkn kuetiaw lak kat tmn bunga raya...hehehe masa tu en fazli sangat pemalu...kene sakat je ngn sy yng nakal ni...heheh mula2 tgk hnsem gak mamat ni...


perkenalan ke2 abila riz ajak anta die ke bangi jmpe bf die,pemain bola sepak katanya... tepaksa la ajak saya sekaliutk teman bual  utken. fazli...hehehe..tp sok nye sy cuti, sy terpaksa balik ke umah sewa..seminggu sekali saya akan balik kerumah sewa d au2..duk asrama d bt antarabangsa, tp still ad umah sewa..ye la kat sana nk gerak ke mana2 susah tp bile di au2. bnyk bas nk ke mana pun  senang...kite sambung cite semula...teman la dorng ni dating pergi mkn...pas tu kiteorng balik ke bt antarabangsa... yelank ke au2 da takde transport mlm tu....da lewat kan...ris pun cakap takpe sok minta tolong en fazli antakan..bermula dari situ la kami bertukar no phone...tang sangka dari seorng teman yng mendengar segala masalah akhirnya terbit perasaan syng atra masing2...en fazli la penyelamat saya yng membawa saya ke luar dr kepompong yng sempit... yng mengajar erti sebuah kehidupan sebenar....


tanggal 19/32010 kami telah mengikat tali pertunangan..dan alhamdullillah ari ni genap setahun kami bertunang....sayang ketahuilah bahawa saya sangat sayang2 awk lebih dari segala2 galanya...saya pasti awk adalah jodoh saya yng sebenar dan hrp hubungan ini akan kekal sehingga ke akhir hayat. amin...

No comments: