Wednesday 30 March 2011

Gaduh2 sayang

huhu lidah kan lagi tergigit ini kan pula suami isteri...begitu la adat manusia bercinta. adik beradik pun leh bergaduh...
ntah nape si tunang saya tu...nak marah2...tiba je naik angin..yng saya geram nye...ngn orng len leh pulak bersms, ber calling2...mau tak geram...mana saya tau? fb kan ad...di situ terang segala2nya...

salah satu sebab nye yng dia jadi marah sebab saya tak tolong die..ye la ario ni die cuti...nak pindah uma...setiap kali die pindah uma...saya mesti tolong..tapi kali ni betul2 tak dpt...
saya da la baru balik dr kelas...pastu saya bekerja...bnyk keje nak kene buat...faham la sayang...saya bukan tak sayang kamu,,,cuma kali ni je...tp sy janji sebelum exam saya akan tolong kamu...

ni la my fiance...tak la bape encem tapi ramai sangat yng minat.....

my beloved fiance...i love u so much

No comments: